Experts claim that vaccines are safe, and even more publicly

ماہرین کا دعوی ہے کہ ویکسین محفوظ ہیں، اور مزید اگرچہ عوامیپر شبہ

حال ہی میں، بہت سے سائنسی طور پر بے بنیاد خیالات ٹیکوں کے ضمنی اثرات کے خوف پھیل گیا. بہت سے ماہرین izgnoriraat infektolozite اور وبائی امراض اور ان کے بچوں کو حفاظتی قطرے پلانے سے انکار.
پہلی بار کے لئے چیچک 1721 میں بوسٹن میں ظاہر اور یورپ سے آبادکاروں کی طرف سے منظور کر لیا. اسی سال آبادی کا 60 فیصد متاثر. پھر وہ افریقہ میں وبائی امراض سے ان onkulacija نامی لئے ایک طریقہ نہیں ہے کہ ذکر کیا. یہ طریقہ ان کے بچوں پر ڈاکٹر Zabdiel Bojston کی طرف سے لاگو کیا جاتا ہے، اور یہ مقامی لوگوں کو پریشان. دو گروہوں تھے: proinokulatori اور antiinokulatori. تین سال بعد، ڈاکٹر Bojston inoculated کیا نہ ان لوگوں کو سات بار چیچک میں مبتلا ہونے کا امکان زیادہ ہے کہ ثابت ہوتا ہے کہ ایک مطالعہ شائع.
1853 میں برطانوی حکومت نے بیماری سے ٹیکہ لگایا جائے 6 سال تک تمام بچوں کو حکم دیا، اور انکار کرنے والے والدین کو بڑے جرمانے ادا کرنا پڑا. ان واقعات لازمی ویکسی نیشن کے خلاف ویکسینیشن لیگ کے خلاف پہلی طاقتور تنظیم کے قیام کی حوصلہ افزائی کی، اور اگلے 30 godinishirum ملک میں ایک اور 200 اسی طرح کی تنظیموں کی بنیاد رکھی. انگلینڈ میں آنے والے سال میں ایک اعلی کی شرح اموات ہوئی ہے.
ان تنظیموں کے اثرات تاہم سال کے دوران مختلف. سب سے بڑے اثرات ویکسین کی حفاظت کے لئے ہیں اور جب برطانوی ڈاکٹر اینڈریو Wakefield اےم اےم آر ویکسین آٹزم کی وجہ سے ثابت ہوتا ہے کہ ایک مطالعہ شائع گذشتہ طرح کے واقعے 1998 میں واقع ہوئی ہے. یہ تحقیق بعد میں متعدد دیگر علوم کی طرف سے تردید کی گئی تھی.
vakcinaحالیہ برسوں میں، ویکسین کے خلاف ہیں کہ تنظیمیں سوشل نیٹ ورکس پر اپنے خیالات کو فروغ دینے اور ویکسینز کی مزید اثرات کے خوف پھیل گیا. 67 ممالک سے 66،000 سے زائد لوگوں نے ثابت کر دیا ہے جس میں دنیا میں لوگوں کی 12 فیصد ویکسین ڈر ہے کہ گزشتہ سال کی کیا تحقیق.
وفاقی امریکی ریاستوں میں سے زیادہ تر کی وجہ سے مذہبی عقائد کو حفاظتی ٹیکوں کا انکار اجازت دیتے ہیں. 18 ریاستوں کے علاوہ شہریوں کی وجہ سے ہماری اخلاقی اور ذاتی وجوہات کی ٹیکے نہیں کیا جانا چاہیے. گزشتہ 10 سالوں میں والدین سے کہیں زیادہ اس سے زیادہ کرنے کے لئے مدعو ہیں. امریکی بچوں کی کمپنی کے لوگوں کی تعداد گزشتہ 7 سالوں میں ٹیکہ لگایا جائے کرنے سے انکار کرنے والے 12 فیصد کی طرف سے اضافہ ہوا ہے کہ اعلان کر دیا. اس کے علاوہ ہوش والدین عام طور پر حفاظتی ٹیکوں کے خلاف اس کا اعلان نہیں کیا، اگرچہ ویکسین کے ساتھ دیر ہو گئی.

والدین کی اکثریت اپنے بچوں کو ٹیکہ لگانا کرنے کے لئے جاری ہے اگرچہ موضوع، بحث کے لئے کھلا رہتا ہے. Иако тврдењата од стручните лица се дека генерално вакцините се безбедни, сомнежи во јавноста и понатаму постојат.

Comments

Popular posts from this blog

This is the most common problem of people in their late 20s

New cholesterol news

AURVEDA: TRADITIONAL INDIAN TREATMENT